Lista niemieckich katalogów

lista

Coraz częściej otrzymuję na maila pytania: Gdzie lista niemieckich katalogów ? Czy posiadam, czy taka będzie tworzona. Te właśnie zapytania wywołały poniższy wpis o niemieckim linkbuilding'u. Odpowiadam cytując "klasyka" "przestań się dziwić, że masz ciągle pod górkę Skoro się pchasz na samą górę"... na samą górę, czyli Top 10. Zła wiadomość dla tych, którzy chcą z dnia na dzień cieszyć się wysoką pozycją w niemieckim google'u .... nie ma drogi na skróty. Zarówno niemiecki jak i polski google rządzi się podobnymi prawami. Pozycjonując niemieckojęzyczne serwisy wychodzę z założenia że pozyskany link musi coś za sobą nieść, posiadać wartość dodaną. Pozyskanie linka jest efektem uboczny dobrego content'u. Oczywiście najprościej dodać stronę do katalogów byle jakich znalezionych na szemranych forach o byle jakiej reputacji. Oczywiście każdy "orze" jak może 😉 możesz tak zrobić, jeżeli chcesz dostać niezbyt miłą wiadomość od Google'a.
Lista niemieckich katalogów którą poniżej prezentuję jest jak najbardziej aktualna, chcieliście więc macie 🙂 W dobie dzisiejszych algorytmów Google'a radzę abyś zweryfikował swoją wiedzę na temat SEO jeżeli chcesz z niej korzystać.

Lista niemieckich katalogów » 50 sprawdzonych i aktualnych linków

Klikając poniżej możesz pobrać plik PDF w którym przedstawiona została lista niemieckich katalogów 50 aktualnych, sprawdzonych adresów. Lista jest bezpłatna dla czytelników bloga. Wystarczy że klikniesz: "PAY WITH A TWEET" i udostępnisz tą stronę na swoim facebooku, tweeterze lub na Google+.

Lista niemieckich katalogów - to przeżytek ?

Pamiętaj że pozycjonowanie za pomocą katalogów to prehistoria SEO. Dzięki takiemu działaniu strona w szyki sposób może zostać uznana przez Google'a jako spam. W takim razie co w zamian ? Zawsze wychodziłem z założenia że najważniejszy jest content... jak sama nazwa bloga wskazuje 😉 Tak jak wspomniałem żeby pozyskany link niósł ze sobą wartość dodaną, czyli odwiedziny na naszej stronie. Znając język niemiecki pisz artykuły wymagające zaangażowania ze strony czytelnika, bądź aktywny na forach np. na gutefrage.net. Chcesz sprawdzić tematy na jakie mógłbyś pisać, tutaj znajdziesz bezpłatne narzędzie które wyszuka najczęściej zadawane pytania z Twojej branży.

Wpisy gościnne - sposób na content

Jednym z moich ulubionych rozwiązań są wpisy gościnne. Oczywiście pozyskujemy dzięki temu linki ale również poznajemy nowych ludzi którzy w zasadzie bywają pomocni. Szukając w niemieckim google'u stron pozwalających na wpis gościnny spróbuj wpisać w google.de Gastbeiterg inurl:[nazwa-branży] lub Gastbeiterg intitle:[nazwa-branży] np. pozycjonując niemieckie biuro tłumaczeń można zacząć od poszukiwań Gastbeitrag intitle:Sprache gdzie w wynikach znajdziesz szczegóły jak dany wpis gościnny może wyglądać.
Czytując bloga suchmaschinen-optimierung-seo.info na temat SEO, którego wszystkim polecam, zdałem sobie w końcu sprawę po co to robię 😉 Chcę uzyskać ważne dla mnie informacje... Spróbuj działać podobnie. Znajdź pytania z Twojej branży używając tzw. W-Fragen Toll którego podlinkowałem powyżej i stwórz wyczerpującego temat post'a. Bądź aktywny również forum Sterna: stern.de/noch-fragen/. Na pewno zyskasz tym czytelników 🙂 Oczywiście monitorowanie pojawiających się nowych wpisów naszej branży możemy monitorować za pomocą Alert'ów Google'a 🙂

, rusztowanie krause